چرا فنیکس؟

اینجا نه بزرگترین هست! نه تنهاترین! و نه هر ترین دیگر!!! این ها رو شما باید بگی نه خود ما به خودمون!
اینجا کاملا افزونه و تم استاندارد رو میبینی و رایگان دانلود می کنی! و نصب. استاندارد یعنی استاندارد! که با لایسنس اصل اون ها خریداری شده , و کاملا استاندارد فارسی سازی شده و حلال هست! تا یک هفته استفاده می کنی اگه خوشت اومد میای یه لایسنس از این محصول دلخواهت، از فنیکس میگیری و مزه همه چیز حرفه ای رو میچشی (بروزرسانی و پشتیبانی) و اگه خوشت نیومد که هیچی و بدون اینکه یک ریال بدی محصولت رو بردی روی سایتت تست کردی و ورانداز کردی و خوشت هم که نیومده! پس میزنی پاکش می کنی!
شعار زمانی زیباست که شعار دهنده با عمل اون رو اثبات کنه! همین که ما با شماییم برای ما افتخاره.
به خانواده فنیکس خوش اومدی حرفه ای!

  1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. بهترین افزونه های ارسال تیکت وردپرس
  • امیر حسین حبیبی
    امیر حسین حبیبی
    fenix.ir
  • دوازده ماه پیش
  • مقالات

    ,
  • 1 نظر
  • ۷۱۸ بازدید
5/5 بر اساس 1 نظر
در دنیای امروز با توجه به جمعیت زیاد افراد در حرفه های مختلف، تلاش برای برتر بودن امری ضروری است. برتر بودن علاوه برداشتن کیفیت بالای کاری نیاز به ابزارهایی دارد. در دنیای وب، یکی از دغدغه های مشتریان و مراجعه کنندگان به یک وبسایت، پاسخگویی به مشکلات مربوط به مشتری یا محصول خریداری شده و… است. برای پاسخگویی مدیران وبسایت ها نیاز دارند یک سامانه تیکت گذاری دارند تا مشتری بتواند به آن ها مراجه نموده و کار خود را پیگیری کند. همانطور که می دانید سامانه های مختلفی برای تیکت گذاری وجود دارد. هر کدام از این سامانه ها مزایا و معایبی دارند. ام در این مقاله قصد داریم بهترین سامانه های تیکت گذاری در وردپرس را به شما معرفی نماییم.

 

قبل از آن به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا باید از یک سامانه تیکت خوب استفاده کنیم:

  • سامانه تیکت به پشتیبان این امکان را می دهد که در آن واحد به سوالات زیادی پاسخ دهد.
  • با سامانه تیکت خواهید توانست سوالات را به نوبت و با توجه به زمان ارسال سوال پاسخ دهید.
  • زمان پاسخ کاملا برای مشتری مشخص خواهد بود.
  • سوالات در سامانه تیکت دسته بندی شده و به دست کارشناس مربوطه می رسد.
  • امکان الصاق فایل هایی مانند عکس و.. در بسیاری از سامانه های تیکت گذاری وجود دارد.

در ادامه به معرفی چند سامانه تیکت می پردازیم:

 

AIO Support Center Plugin


این سامانه از جمله سامانه های معروف برای تیکت گذاری است. یکی از محاسن این سامانه این است که برای تیکت گذاری نیاز نیست مشتری به قسمت بک اند سایت شما برود. این سامانه بسیار طراحی گرافیکی خوبی از دوطرف کاربر و پشتیبان داشته و امکان ارسال تیکت با ایمیل نیز برای کاربر در آن موجود است. همچنین در صورت پاسخ دادن ایمیل توسط کاربر که در حقیقت پاسخ وی برای تیکت است این ایمیل در سامانه به عنوان تیکت ثبت می شود. کلیه تیکت های قبلی در این وبسایت قابل مشاهده است. یکی از امکانات جالب این افزونه قابلیت ذخیره نمودن پاسخ های پیش فرض برای راحت تر شدن کار پشتیبان ها است.

 

Awesome Support Plugin


این سامانه بیشتر برای شرکت های صنعتی و کارهای کوچک استفاده می شود. افزونه دارای خصوصیت های مختلف و مفیدی بوده از جمله اینکه در سامانه هنگام پاسخ به مشتری نوتیف داده می شود. از دیگر خصوصیت های این سامانه این است که چند کارشناس می توانند به تیکت ها پاسخ دهند. مثلا در یک شرکت کارشناس قسمت های مختلف نظرات خود را برای رفع شدن مشکلات کاربر یا مشتری می توانند ثبت کنند. قابلیت ارسال فایل در این سامانه نیز قابل فعال سازی است. یکی از محاسن دیگر این سامانه تیکت گذاری، پشتیبانی آن از فروشگاه های اینترنتی ووکامرس است. در این صورت این سامانه برای نصب بر روی فروشگاه های ووکامرس نیز مناسب است.

 

FAST – WordPress Support Ticket Plugin


این افزونه از جمله افزونه هایی است که برای دو کار مناسب است. اول برای توسعه دهندگان وردپرس و دوم برای مدیران وب سایت های ووکامرس. چون این افزونه در تعداد کسانی که تیکت می زنند و تعداد تیکت ها برای هر نفر محدودیتی ندارد. این افزونه همچنین قابلیت جواب خودکار برای تیکت ها را داشته و با ووکامرس نیز سازگاری دارد.

 

Support Center – Advanced PHP Ticket System Plugin


این افزونه که از جمله افزونه های مورد نیاز برای آن دسته از وب سایت هایی است که نیاز به امنیت بالایی برای نگهداری از تیکت ها را دارد به مشتری این امکان را می دهد که با تمهیدات امنیت دیده شده برای آن ابتدا وارد پنل خود شده و سپس تیکت بگذارد. از طرف دیگر مواردی ابتدایی قبل از تیکت گذاری به فرد گفته می شود تا در صورت حل شدن مشکل دیگر تیکت نگذارد. یکی دیگر از قابلیت های این سامانه قابلیت ورود با شبکه های اجتماعی است. با این قابلیت کاربر شما هویت سنجی شده و دیگر نیاز به تکمیل فرم های متفرقه ندارد. قابلیت ساخت دسته بندی و زیر دسته ها برای آسان نمودن پاسخ به پرسش ها نیز در این سامانه وجود دارد.

 

WP Support Plus Responsive Ticket System Plugin


این سامانه جزو سامانه های خوب تیکت گذاری در وردپرس است. با این سامانه که نسخه رایگان نیز دارد می توانید پاسخگوی سوالات مشتریان خود باشید. در این افزونه می توانید علاوه بر سامانه تیکت گذاری یک سامانه FAQ نیز راه اندازی کنید. در این صورت پاسخ به سوالات برای شما آسان خواهد شد. در این سامانه محدودیت تیکت وجود نداشته و افرادی که ثبت نام نکرده باشند در سامانه نیز می توانند تیکت بگذارند. یکی دیگر از محاسن نصب این سامانه ارائه آمارهای مختلف از عملکرد پاسخگوها و پشتیبان ها است.در این صورت کار آن ها را تیز نی توانید زیر نظر بگیرید.

 

امیدواریم این مقاله به شما برای انتخاب یک سامانه تیکت گذاری خوب و در نتیجه پیشرفت وب سایتتان کمک کرده باشد.

درباره نویسنده

متولد 1371 هستم. کارشناس کامپیوتر و برنامه نویس PHP و توسعه دهنده وردپس. علاقه مند به مباحث دنیای صفر و یک و با افتخار عضو کوچکی از خانواده وردپرس. تلاش تیم ما (فنیکس) بر این است که سطح کیفی و کمی وردپرس فارسی را در میهن عزیزمان ارتقا دهیم. برای رسیدن به اهدافمان، ما به کمک شما عزیزان با نظرات خودتون نیازداریم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =


نظرات (1)

سایت دکتر تیکت

دمتون گرم مطلبتون خیلی خوب بود ممنون


با عضویت در خبر نامه ما از ۲۰ درصد تخفیف عضویت به همراه تخفیف های اینده با خبر شوید